Roubenka JP Konstruksie

10 x překonané cíle za měsíc.

Meta-advertensies

Sosiale webwerf

SEO

Webontwerp en -voorbereiding

Firma JP Konstrukce sídli v srdci Vysočiny. Přes 20 let staví autentické a kvalitní roubené domky. Na rozdíl od většiny konkurenčních firem nemají žádný katalogus roubenek, nebo unifikované součásti. Každý projek zpracovávají individuálně. Ek tím nám byla spolupráce od začátku sympatická.

Rozsah.

Sosiale webwerf
Advertensieveldtog
UX/UI-ontwerp
Webflow-ontwikkeling
SEO

Rozpočet

50.000 - 75.000 Kč
jpkonstrukce.cz
Šipka - odkaz
Roubenka JP Konstruksie

Probleem

JP Konstrukce měli slušně zaběhnutou Instagramovou stránku z hlediska počtu sledujících. Z Instagramu ale přicházely pouze lajky, nikoliv zákazníci. Dit is 'n goeie idee om te verseker dat dit geoptimaliseer word.

Řešení

Cíle byly jasné. Rozhýbat sledující k aktivitě a projevení zájmu o služby a opravit reklamní kampaně tak, aby byly dlouhodobě ziskové a udržitelné.

Bemarking in die klas:

Koste van 112 Kč

Gesondheid op Facebook: +280%

Počet poptávek během prvního měsíce: 88

Předpokládaná návratnost: 20x investice

Ek sal Meta-advertensies nagaan.

Dlouhodobá cena za poptávku pod 112 Kč.

Největší úspěch jsme zaznamenali met Meta Ads. Ačkoliv šlo o první, správně spuštěnou kampaň, kterou jsme začínali bez jakýchkoliv předchozích dat, předčila veškeré očekávání. Desetkrát . Získali jsme 88 poptávek za 31 dní. Scenou 112Kč/poptávka. Přes 12,5% všech poptávek se dostalo hlouběji do prodejního process, v kontextu služby, která secenově pohybuje nad 2 miliony Kč. Nyní držíme dlouhodobě cenu pod 109Kč/poptávka.
Graf ukazuje vývoj počtu poptávek v čase.

8 poptávek během jednoho dne.

Během rekordního dne jsme získali 8 poptávek. Om jou poptávka v průměru každé 3 hodiny. Majitel JP Konstrukcí měl co dělat, aby na poptávky stihl reagovat. Těchto výsledků jsme docílili z velké části en díky dobře zpracovaným kreativám (bannery a krátká video). Ty jsme navíc sladili doen stejného stylu s příspěvky na sociálních sítích.
Bannery word in die veldtog gebruik.

Fooitjie

Testujte různé kreatiewe en tekstiele. Ačkoliv se na první pohled nemusí zdát, že jsou bannery rozdílné, pouze s rozdílným prodejním textem, rozdíl mezi nimi byl skoro 20%! Vyberte pro svoji kampaň dostatečný rozpočet na to, abyste mohli testovat alespoň 4 kreativy v jednu chvíli.
"Sám jsem byl při spouštění kampaní zvědavý, jak se jim bude dařit. Hned od začátku jsme testovali 2 cílení, kde jedno bylo na zájmy okolo roubenek a druhé jsme nechali "širšakším ob". přinášely stejně dobré výsledky, proto jsme is nechali běžet a clientovi take v vyplnilo contactní formulář až 8 zájemců na pozadí udělali pár změžen u popuza kos 106 Kč ."
Jakub Krejčí
Bemarkingspesialis

Poptávky jsme začali těžit iz webu.

Úspěšnost spolupráce otevřela dveře rozšíření marketingu. Dit is moontlik om 'n kompetisie te hê, maar dit is 'n logiese manier om die web te gebruik. Web jsme se rozhodli překopat a postavit znovu od 0. Cíle webu byly jasné - vylepšení uživatelské zkušenosti a converzní míry. Maak seker dat u op die web kan gebruik om SEO en meer inligting oor te dra.

Z webu jsme udělali stabilní zdroj poptávek.

Efekt kwaliteit postaveného a propracovaného webu na sebe nenechal dlouho čekat. Během prvních 2 měsíců provozu webu jsme získali 10 poptávek na stavbu roubenek. Od menších roubenek, po velké, několika-roubenkové projecty od investorů. Díky správně zvoleným klíčovým slovům se v průměru pohybujeme na 9 pozici na vyhledávači, což v kombinaci s proklikovostí nad 15% dělá ultimátní zdroj návnosti aůtáka.

Fooitjie

Díky Webflow se nám daří trefit ten příjemný střed, mezi nejlevnějším webem, hotovým za týden a webem za statisíce. Podařilo se nám tak dostat na trh s webem rychle, efektivně as rozumným rozpočtem. Ten jsme jako vždy dodrželi do poslední koruny.
Meer oor Webflow
Šipka - odkaz
Vizuální styl vir JP KonstrukceWeb vir JP Konstrukce, gestruktureer op 'n notaboek

Případové studie jako konverzní prvek.

Na web jsme přidali tři případové studie již postavených roubenek. Uživatelé webu se tak mohou podívat firma JP Konstrukce přímo pod ruce. Mohou si pročíst konkrétní realizace a postupy a přemýšlet nad tím, jak by se jim podobná roubenka líbila.
Podobná případovka nejen zvyšuje důvěryhodnost celeho webu a fermy, ale zároveň přidává na konverznosti en prodejnosti.

Fooitjie

Pokud to jde, pracujte s referencemi lépe, než jen jako text v a pod ním něčí jméno. Čím konkrétnější u verwysing jste, tím lépe.

SEO as 'n neonaamde werker.

Na SEO se klientem pracujeme měsíc a půl. Vydáváme čtyři články měsíčně, doplněné of propagaci na sociálních sítích. Témata na články pečlivě vybíráme a před každým návrhem článku důkladně procházíme klíčová slova, na která cílit. Web se tak postupně dostává do popředí vyhledávačů a začíná generovat organické (neplacené) poptávky. Těšíme se, kam se stránky dostanou met pohledu SEO en dalších měsících.
Graf ukazuje vývoj počtu zobrazení vyhledávání v čase. 1.1.2025 Werk aktief met SEO.

Co of spolupráci říká klient?

"Ve Weblify jsem našel silného marketingového i byznysového partnera. Splnili a překonali všechny cíle, které jsme si nastavili. Zároveň jsem se na ně mohl kdykoliv obrátit. Těším se na další spolupráci.
CEO & Zakladatel - JP Konstukce.

Řekněte si o nezávaznou 30 minute konzultaci.

Spojíme se s vámi 'n probereme váš projek, navrhneme om nejlepší řešení.
Rezervujte en konzultaci aanlyn
Telefoon Weblify - Odkaz - Ikonka
+420 775 618 632
E-pos Weblify - Odkaz - Ikonka
kontak@weblify.cz
Děkujeme. Brzy se Vám ozveme.
Něco se nepovedlo. Maak seker dat jy dit kan doen.