Případovou studii pro vás připravujeme.

Začátek spolupráce

Další projekt, kterého jsme se zhostili byl redesign a nástavba webu pro Smoukárnu. Pražský shisha lounge otevíral novou pobočku a potřeboval poskytnout svým zákazníkům místo, kde si pročtou všechny důležité informace. Na projekt byly náročné časové požadavky. První prototyp webu byl hotový do 7 dnů.

Postup

Na začátku jsme se domluvili na dělení webu na dvě sekce - Smoukárna a Foukárna (nová pobočka). Uživatel si tak již na začátku přehledně vybere, která pobočka ho zajímá podle lokace. Pro tuto funkci jsme použili animace a dynamický obsah. Z hlediska obsahu byl web jednodušší. Sekce s důležitými výhodami poboček, galerie a nápojový lístek. To bylo nejdůležitější.

Přidali jsme ještě integraci s Google Maps a CTA (Více o průběžných CTA píšeme zde). Copywriting odráží tématiku podniku, takže je sympatický, hravý. U tohoto webu nešlo o generování poptávek. Bylo třeba jasně a srozumitelně komunikovat vše, co musí stálý i nový zákazník vědět. A i to je někdy pro developery překážka. Samozřejmostí je zase optimalizace pro všechny obrazovky. Od telefonu, přes tablet po všechny velikosti desktopů.

Shrnutí projektu

Pár slov majitele

"Tým mladých kluků, kteří se snaží vyjít vstříc. Komunikace bez problému a veškeré mé požadavky byly splněny v opravdu krátké době. Rozhodne odporucuji"

Petr Úmon

Sledujte nás na sockách

Máte ohledně projektu dotaz?

Proberme to. Nezávazně a zdarma.

Vaše zpráva se byla odeslána.
Do 48 hodin se vám náš tým ozve.
Něco se nepovedlo. Zkuste to znovu, nebo použijte přímý kontakt.