Další projekt, kterého jsme se zhostili byl redesign a nástavba webu pro Smoukárnu. Pražský shisha lounge otevíral novou pobočku a potřeboval poskytnout svým zákazníkům místo, kde si pročtou všechny důležité informace. Na projekt byly náročné časové požadavky. První prototyp webu byl hotový do 7 dnů.
Na začátku jsme se domluvili na dělení webu na dvě sekce - Smoukárna a Foukárna (nová pobočka). Uživatel si tak již na začátku přehledně vybere, která pobočka ho zajímá podle lokace. Pro tuto funkci jsme použili animace a dynamický obsah. Z hlediska obsahu byl web jednodušší. Sekce s důležitými výhodami poboček, galerie a nápojový lístek. To bylo nejdůležitější.
Přidali jsme ještě integraci s Google Maps a CTA (Více o průběžných CTA píšeme zde). Copywriting odráží tématiku podniku, takže je sympatický, hravý. U tohoto webu nešlo o generování poptávek. Bylo třeba jasně a srozumitelně komunikovat vše, co musí stálý i nový zákazník vědět. A i to je někdy pro developery překážka. Samozřejmostí je zase optimalizace pro všechny obrazovky. Od telefonu, přes tablet po všechny velikosti desktopů.
"Tým mladých kluků, kteří se snaží vyjít vstříc. Komunikace bez problému a veškeré mé požadavky byly splněny v opravdu krátké době. Rozhodne odporucuji"