V prosinci 2023 otevírá v Novém Městě na Moravě nové fitness centrum. Fitko už má založený profil na sociálních sítích, kde probíhá propagace. Nyní potřebuje web. Majitel se na nás obrátil s prosbou o rychle zhotovený, kvalitní a moderní web. Zvolili jsme metodu MVP (Minimal viable product) Během večera jsme přišli s návrhem a během dalších 7 dnů web zrealizovali. Návrh byl následující: Jednostránkový web, napojený na CMS systém pro budoucí vývoj webu. Nejdůležitější bylo implementovat ceník, fotogalerii a zaměřit se na UX.
Kdy využít MVP při vývoji?
V praxi zvládnete rychleji a levněji vytvořit web, nebo webovou aplikaci. Zároveň je jednodušší testovat a zdokonalovat.
Pozor! MVP se nehodí pro každý web!
Zpracovali jsme si marketingovou strategii a persónu průměrných návštěvínků webu. Z čehož jsme pochopili i customer journey. Začali jsme wireframovat. Návrh byl jednoduchý: Landing page na které jsou nejdůležitější údaje. Content sekce ukazující výhody, přechod do fotogalerie. Rekapitulace výhod. Rekapitulace je skvělý nástroj na získání pozornosti a "vepsání" se návštěvníkovi do hlavy. Jen pozor na duplicity. Těm jsme se vyvarovali. Ceník, strukturovaný do dvou částí a kontakt.
V tuhle chvíli jsme měli wireframe, ale kompletní UI design byl třeba doplnit. Výběr barev a tvarů nebyl složitý, skoro až intuitivní.
Pak začal vývoj. Ten šel hezky od ruky, vzhledem k našim osvědčeným postupům. Téměř hotový web jsme vybavili animacemi, efekty, dále jsme ho optimalizovali, testovali,.. Prostě vše co je třeba.
Každé rozhodnutí na webu dělejte na základě marketingové a UX research! Jednoduchý způsob je dotázání se zákazníků, nebo A/B testování,
V dubnu přišlo fitko se super nápadem na kampaň/akci. Akci bylo potřeba dotáhnout do finishe. Důležité bylo promyslet koncept, hlavně aby mohl být škálovatelný a zároveň měl pro fitko vysokou marži. Téma bylo jasné: Léto a postava do plavek. Zvolili jsme tedy odpovídající copywriting a výzvy k akci. Zároveň jsme strategicky umístili akci na web, kde se zase ukázala výhoda systému který používáme -> umožňuje dělat úpravy na webu v řádu minut, ne hodin.
No a výsledek? Návratnost 2 000%.
Nyní pokračujeme v cestě marketingu. Celý byznys model fitka je nesmírně zajímavý a otvírá spousty možností. Nezapomínáme ale na web. Nové nápady a možnosti přicházejí každým dnem.
“Děkuju za tvorbu webu 👍 Za mě můžu doporučit dál. Tvorba webu proběhla rychle i když byl omezený čas na tvorbu, tak vše je podle mých představ. Komunikace rychlá a ochota taky super.”