Případovou studii pro vás připravujeme.

Začátek spolupráce

Na začátku ledna za námi přisel mladý tým, který realizuje stavbu kontejnerových domků. Chtěli šlápnout do digitálního marketingu a začít přímo s webem. Důležité bylo zanalyzovat jejich cílovou skupinu, jejich potřeby, co je zajímá a jaké mají k produktu emoce a motivace. Těmto zákazníkům je třeba komunikovat proč se jim vyplatí jít za profíkama, kteří staví z kvalitních materiálů. Web jsme tedy navrhli jednostránkový.

Postup

Vytvořili jsem jasný a promyšlený wireframe, obsahující informace o technologiích, případové studie, konkurenční výhody, informace o týmu a fotogalerii. Požili jsme jasnou paletu barev a styl designu, který jasně odráží obor. Copywriting jsme nechali spíš profesionální, než hravý. Web má dynamické sekce a funkce. Přidali jsme vychytané animace a efekty. V poslendí řadě jsme přidali graf, přesně ukazující jednu z top 3 customer solutions. Použití grafu, nebo jiné grafiky může webu výrazně pomoct. Dávejte si ale pozor na responzivitu u telefonů.

Dokončování

Na webu se dokončují detaily během zkušebního provozu, testujeme. Ještě před vypuštěním jsme mrkli na SEO, vše zkontrolovali a doladili poslední detaily. Každý web a jeho provoz je pouze o testování. Vždy je třeba zjistit, co si uživatelé a návštěvníci přejí a co funguje nejlépe.

Sledujte nás na sockách

Máte ohledně projektu dotaz?

Proberme to. Nezávazně a zdarma.

Vaše zpráva se byla odeslána.
Do 48 hodin se vám náš tým ozve.
Něco se nepovedlo. Zkuste to znovu, nebo použijte přímý kontakt.